Beyaz Fanilalılar

Halkın takımını, halkın içinde tutacağız.

Staj

Sevgili günlük ;

Bugün stajda 4.günüm.Bu sabah ilk defa işe servisle geldim.Bindiğimde servis boştu şöyle bi göz ucuyla arka koltuğu kestim,hemen liseye ilk başladığım gün aklıma geldi,o gün cesaret edipte arkaya oturamamıstım zira her okulda illaki orayı parselleyen üst sınıflar olur,yol boyu ön tarafla makara yaparlar.Dedim lan acaba burda da var mıdır öyle bi tayfa.Sonra memur lan bunlar ne arka koltuğu,ne tayfası diyerekten geçtim en arkaya kuruldum.Bu durumu pek garipseyen 'hop çömezsin olum sen ne ayak' falan diyen çıkmadı .Serviste de powerturk falan çalıyordu ona da ayrıca bi sevindim.

Sonra geldik iş yerine,4.günden de memurluğun piçliklerini keşfetmişim tabi,yani vatandaşla birebir muhatap oluyor olsam rüşvet stajına bile başlıcam zarf falan koyucam önlerine ne kadar ekmek o kadar köfte hesaabı devlet dairesi burası sonucta..Terasta kahvaltı yapıp yarım saat geç inmek mi dersin, öğle arasına erken çıkıp geç girmek mi,mesainin son yarım saatini tuvalette geçirmek mi,tabi en önemlisi iş yavaşlatma eylemi.Bakıyosun iş bittikçe yenisi geliyor,niye bitiresin değil mi sevgili günlük.Şimdilik rahatım bi sıkıntı yok,çay-kahve-kola beleş geliyor gidiyor.Ama yemek paralı orası biraz sacma.Devlet dairesi lan burası,bedava yemek nasıl çıkmaz.

Ne kadar rahat olsanda sıkıcı tabi sevgili günlük.Bir kere yaş ortalaması bir hayli yüksek,burdan kız düşürme şansın menapozlu teyzeler kendi kızlarına falan beğenicekler anca öyle, görücü usulü.Öğleden sonra artık sıcakta vurunca yavaştan bayılmaya başlıyorsun gömleğin-kravatın içinde.Hayat tarzı olarak bunu benimsemek zor,böyle kıyafet yönetmeliği olmayan,sakal kestirtilmeyen,etrafta cıvıl cıvıl insanların dolandığı işyerleri lazım.Kısmet tabi bakalım.

Neyse allahtan stajı 15 güne düşürttürdüm,şurayı bi an önce bitirip döneyim İstanbula,özledim.

9 yorum:

canoğlan dedi ki...

ne çabuk özledin lan : )

meto dedi ki...

celal herşeyi anladımda mesainin son yarım saatini tuvalette nasıl geçiriyosun

Celal dedi ki...

ulan yazarkende aklıma geldi burayı çıkarsam mı dedim,sora siktir et bakalım kim buraya vurgu yapıcak dost kim düşman kim görelim dedim.

yıktın beni meto :)

okul açık dedi ki...

ahahaa herkes anladı mertkan, sen nasıl anlamazsın :D

sert dedi ki...

hayır işin vahim tarafı, tuvaletteki bu mesai sırasında (kendisinin dediğine göre) tek malzemesi menapoz teyzeler... ankara sana yaramamış celal

Celal dedi ki...

allah belanı vermesin hakan sert,götverenliğinden hiç taviz vermiyorsun.

hayır senin sulandığın şeyler daha da vahim mi diyim illa onu mu istiyorsun anlamadım ki.

meto dedi ki...

puahahha olum menapoza beste gelir hakan felaket bi yerden yakaladı gösterdi kendini yine

Burcay dedi ki...

liselilerden menapoz teyzelere , vah celal vah.

sert dedi ki...

adam uçlarda yaşamayı seviyor belki size ne :)))

Yorum Gönder

Dikkat: Önce topa bas, etrafına şöyle bi bak, sonra topu ayağından çıkar.


Lafa laf

Fanila Player'da Bu Hafta

Ruhumuz Hababam

Uzak Diyarlara Yolculuk

İsyan

Emniyet görevlilerinin kışkırtıcı tavrına,
Kulüp yöneticilerinin keyfi uygulamalarına,
Asgari ücretin 5 de 1'i (en ucuz tribün) bilet fiyatlarına,

Ya şimdi ses çıkartalım, ya da olanlara seyirci kalalım.

What's your goal?

okumuş adamlar olmamıza rağmen, istatistiklerin aksine, sosyologların holigan diye nitelendirdikleri bir sınıfın içinde yer alıyor olabiliriz. evet o pis çocuklardanız. burada teknik analizler yapmıyoruz, yapma gibi bir derdimiz hiç olmadı, olmayacak da. ama yine de o işi iyi yapan, en azından farklı söylem üretebilen nadir yayınları takip ediyoruz, belki ara ara kendimizce karalamaya da çalışıyoruz veya çalışırız orası ayrı. burada daha çok kendi değerlerimiz uğrunda, bildiğimiz gibi yazıyoruz. bulunduğumuz yer tribün olunca, edebi bir dil kullanma kaygısı duymadan, tribünün kendi dilini kullanarak dertlerimizi anlatıyoruz. olayımız bu.