Beyaz Fanilalılar

Halkın takımını, halkın içinde tutacağız.

Salçalı Ekmek

Endüstriyel futbolla ilgili bi ton yazı yazılmıştır, birçok da farklı görüş belirtilmiştir. Endüstriyel futbol nedir, neden bu insanlar karşıdır? Bunlara hiç girmeyeceğim, bugün yolda endüstriyel futbol karşıtı bir eylemle karşılaştım, derdim ondan bahsetmektir.

Son zamanlarda ben mi daha çok görmeye başladım bilmiyorum ama etrafta Fenerium poşeti çok fazla görür oldum. Bu insanın hoşuna gitse de, ne güzel bi sürü Fenerli var, diyerek, inceden bi kıllanma durumu da yok değil. Sabah da başıma benzer bi olay geldi, metrobüste giderken bi teyzenin elinde büyük bi Fenerium poşeti gördüm, muhtemelen oğlunun aldığı bi şeydi. Ama sonra içine baktığımda, tam 5 kiloluk el yapımı salça şişesi gördüm. Lan dedim bu ülke bu yüzden güzel, endüstriyel futbol da bi yere kadar işte, içine salça karıştırırlar. Fenerium ürünleri ile beraber poşetler elden ele dolanırken, teyzem alıyor onu salça taşımak için kullanıyor. Karşı eylem derseniz bence bu eylemlerin en güzelidir. Ha benim teyzeme dedim içimden bi salçalı ekmek yapsan da yesek. Siz de bana derseniz bunun endüstriyel futbolla ne ilgisi var diye, onu da çok bilmiyorum aslında çok da umurumda değil, cumartesi sabah dokuzda başımdan geçen bi anekdot sadece, salça güzeldi, teyzem güzeldi, Fenerbahçem her şeyden güzeldi.

4 yorum:

Fatih dedi ki...

güzelmiş sabah sabah , içinde bizden birşeyler olunca karşı durduğun olaylar bile sempatik geliyor insana.

Celal dedi ki...

salça lisanslıysa nasıl göt oluruz belli değil :)

canoğlan dedi ki...

muhauhau sarı salçaymış hatta

meto dedi ki...

sulu salça

Yorum Gönder

Dikkat: Önce topa bas, etrafına şöyle bi bak, sonra topu ayağından çıkar.


Lafa laf

Fanila Player'da Bu Hafta

Ruhumuz Hababam

Uzak Diyarlara Yolculuk

İsyan

Emniyet görevlilerinin kışkırtıcı tavrına,
Kulüp yöneticilerinin keyfi uygulamalarına,
Asgari ücretin 5 de 1'i (en ucuz tribün) bilet fiyatlarına,

Ya şimdi ses çıkartalım, ya da olanlara seyirci kalalım.

What's your goal?

okumuş adamlar olmamıza rağmen, istatistiklerin aksine, sosyologların holigan diye nitelendirdikleri bir sınıfın içinde yer alıyor olabiliriz. evet o pis çocuklardanız. burada teknik analizler yapmıyoruz, yapma gibi bir derdimiz hiç olmadı, olmayacak da. ama yine de o işi iyi yapan, en azından farklı söylem üretebilen nadir yayınları takip ediyoruz, belki ara ara kendimizce karalamaya da çalışıyoruz veya çalışırız orası ayrı. burada daha çok kendi değerlerimiz uğrunda, bildiğimiz gibi yazıyoruz. bulunduğumuz yer tribün olunca, edebi bir dil kullanma kaygısı duymadan, tribünün kendi dilini kullanarak dertlerimizi anlatıyoruz. olayımız bu.