Beyaz Fanilalılar

Halkın takımını, halkın içinde tutacağız.

İkilem

Camia içinde son günlerin tartışma konusu da Semih Şentürk. Şimdi ben sıkça karşılaştığım bir ikilemi anlamak istiyorum: Ezeli rakiplerimizden futbolcu almak profesyonelce bir davranıştır diyoruz, ama kendi futbolcumuzun parasını istemesi ya da sözleşme imzalamaması halinde ona paragöz, hain, düşman vs. diyoruz. Bana kalırsa öncelikle bu ikilemden çıkmamız lazım, ya birini ya da diğerini desteklemek gerek. Çünkü hem o, hem de bu doğru demek (bu konu için) birbiriyle çelişki yaratıyor.

Burada fiziki/maddi olarak içinde olduğum ama fikir/manevi olarak karşı durduğum endüstriyel futbol dediğimiz gerçek futbol katliamı içinde akıl almaz paralar dönüyor. O kadar büyük paralar alıyorlarsa eğer bu futbolcular, o paraların hakkını vererek oynayacaklar tabi ki ve bunu onlardan istemek de bizim hakkımız haliyle. Ama bir ikilemi daha anlayamıyorum ben: 2 günlük adamları başımızın üstüne çıkartırken, 10 yıllık emektarları 2 günde silmek niye? Anlayanlar bana da anlatsınlar.

ikilem (isim, mantık):
1. İki önermesi bulunan ve her iki önermenin vargısı olan tasım, kıyasımukassem, dilemma.
2. İnsanı istenmeyen seçeneklerden birini, çoğunlukla iki seçenekten birini izlemeye zorlayan tartışma, sorun veya usa vurma durumu.

6 yorum:

meto dedi ki...

+1 yıl opsiyonu var diye adama söylemeden sözleşme uzatmak nedir? Sorarsanız samimiyetten derler; bana kalırsa samimiyetsizlikten.

Fatih dedi ki...

Birileri küfür eder sonra gelir omuzlarda taşınır profesyonelce, kimileri yıllardır dik bir şekilde durur sorun çıkarmaz ve ilk diş gösterişinde hain olur.

Semihi haklı bulup bulmamak önemli değil, zaten haksız olarakda algılayabilirsiniz. Ama en başta eleştrilmesi gereken her zamanki gibi Fenerbahçe yönetimi olduğu gerçeği bu uygulamada da değişmiyor çok yetenekliler maşallah.

KIYAK dedi ki...

Semih bence bu konuda haklı..
Ayrıntıyı çok iyi bilmiyorum ama bence ne olursa olsun bir oyuncunun kulübünü mahkemye vermesi çok yanlıştır bana göre...

okul açık dedi ki...

ikileme örnek mi verdin emre burada :)

meto dedi ki...

kıyak süper bir adamsın olm sen:)

Celal dedi ki...

kıyak'a katılıyorum ben :)

Yorum Gönder

Dikkat: Önce topa bas, etrafına şöyle bi bak, sonra topu ayağından çıkar.


Lafa laf

Fanila Player'da Bu Hafta

Ruhumuz Hababam

Uzak Diyarlara Yolculuk

İsyan

Emniyet görevlilerinin kışkırtıcı tavrına,
Kulüp yöneticilerinin keyfi uygulamalarına,
Asgari ücretin 5 de 1'i (en ucuz tribün) bilet fiyatlarına,

Ya şimdi ses çıkartalım, ya da olanlara seyirci kalalım.

What's your goal?

okumuş adamlar olmamıza rağmen, istatistiklerin aksine, sosyologların holigan diye nitelendirdikleri bir sınıfın içinde yer alıyor olabiliriz. evet o pis çocuklardanız. burada teknik analizler yapmıyoruz, yapma gibi bir derdimiz hiç olmadı, olmayacak da. ama yine de o işi iyi yapan, en azından farklı söylem üretebilen nadir yayınları takip ediyoruz, belki ara ara kendimizce karalamaya da çalışıyoruz veya çalışırız orası ayrı. burada daha çok kendi değerlerimiz uğrunda, bildiğimiz gibi yazıyoruz. bulunduğumuz yer tribün olunca, edebi bir dil kullanma kaygısı duymadan, tribünün kendi dilini kullanarak dertlerimizi anlatıyoruz. olayımız bu.